Selasa, 1 Mac 2011

bz month!!!

assalamualaikum...

macam biase la, bulan ni, bulan yang sgt bz untuk aku...tournament tak brenti2..lepas satu satu..fuhhhh!!! tuhan je la tahu mcm mane kan...plus, coach baru team cricket UKM pon da sampai. Name die Salah Uddin orang bangladesh. Pergh..semalam jumpe die mcm blur2 je orang nye. die da ckp da lepas ni ade free time je misti ade training...letih wei!!! igt robot ke ape? studies lg..tp tape, aku kan sportsman..memang da jd tugas aku la nak bersukan. Dah la pasni ade game perisai raja2, pastu maybe g pakpong2 kat thailang 15 - 20..walaupon x kompem lg, tp tak kisah la kan..nmpak nye mcm dah bz dah pon! .TAKPE!!! akan aku buktikan kat semua orang yang aku ni walaupon bersukan bagai nak giler, aku masih boleh blaja n cpga aku kekal standard mcm budak2 skema tuh!!! ni azam aku...aku nak mak aku tgk aku amik ijazah nnt!!


2 ulasan:

  1. Tahniah..Caya lah bro..dah ada blog....so bahasa tu bagi piau piau skit...jangan bagi boring bila dia org bacha...wa cha lu....ehek ehek..

    BalasPadam
  2. bukan xnk bro..hahah..nak je bg biase..tp ni blog formal la...termasuk dalam subjek pendidikan..

    BalasPadam